Po zmianie rozporządzenia RM z dnia 26 lutego 2021 roku w sprawie wsparcia uczestników obrotu gospodarczego poszkodowanych wskutek pandemii COVID-19, od 22 grudnia 2021 roku obowiązują nowe zasady przyznawania dotacji:
- O dotację mogą ubiegać się mikroprzedsiębiorcy i mali przedsiębiorcy, którzy na dzień 31 marca 2021 r. prowadzili działalność gospodarczą, oznaczoną według Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) 2007, jako rodzaj przeważającej działalności, kodami:
- 56.30.Z
- 93.29.A
- 93.29.Z
- Dotacja może być przyznana przedsiębiorcy tylko jeden raz.
- Termin naboru wniosków: od dnia 01.01.2022 r. do dnia 15.04.2022 r.
- Wnioski mogą być składane wyłącznie w formie elektronicznej przez platformę praca.gov.pl; wnioski złożone w innej formie nie będą rozpatrywane.
- Przedsiębiorca składa wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaczowie, jeśli jest on właściwy ze względu na swoją siedzibę.
- Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia wniosku znajdują się pod poniższym linkiem: https://lubaczow.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/3-kody
Podstawa prawna przyznawania dotacji w ramach niniejszego naboru: rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie wsparcia uczestników obrotu gospodarczego poszkodowanych wskutek pandemii COVID-19 (Dz.U. poz. 371 z późniejszymi zmianami).
W razie problemów z wypełnieniem wniosku proszę o kontakt telefoniczny z pracownikiem PUP, nr tel.: 166321386, 166320851, 166320852 wew. 287