Wniosek o dofinansowanie przedsiębiorca składa do Powiatowego Urzędu Pracy w Lubaczowie - jeżeli jest on właściwy ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
Wnioski powinny być wnoszone w postaci elektronicznej poprzez platformę Praca.gov.pl i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Złożenie wniosku i umowy poprzez platformę Praca.gov.pl, po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, pozwoli na obsługę sprawy bez konieczności wizyty w powiatowym urzędzie pracy.
Umowę wraz z załącznikami można pobrać na Praca.gov.pl – bezpośrednio przed złożeniem wniosku w sekcji „Przeczytaj zanim przystąpisz do wypełnienia wniosku".
Uwaga! Zgodnie z pkt. V Pomoc publiczna Zasad ubiegania się o udzielenie dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej (…), w przypadku, gdy wnioskodawca prowadzi równolegle działalność w sektorze rybołówstwa i akwakultury lub w zakresie produkcji podstawowej produktów rolnych wymienionych w załączniku I do Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, do wniosku należy dodatkowo złożyć informacje określone w części C formularza dostępnego na stronie UOKIK pod linkiem:
https://www.uokik.gov.pl/download.php?id=19264
Dokumenty niezbędne do złożenia wniosku znajdują się również pod adresem:
https://lubaczow.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzc-samozatrudnieni
W razie problemów z wypełnieniem wniosku proszę o kontakt telefoniczny z pracownikiem PUP, nr tel.: 166321386, 166320851, 166320852 wew. 287